SVAR PÅ ERA FRÅGOR!

1. hejsan! tycker din blogg är jätte bra och brukar gå in här och se vad du har för dig. Min fråga (eller frågor) är vad du går för gymnasium, vilken linje du går på och vad du har tänkt göra efter att du gått ut gymnasiet? kram.

Svar: Först vill jag säga tack! verkligen kul att höra. Sen till frågorna: Jag går en såkallad Stylistlinje på Drottning Blankas Gymnasieskola i Kungsbacka som innebär att jag blir en färdig makeup artist när jag tar studenten. Jag vet inte helt säkert vad jag ska göra efter gymnasiet, men som det ser ut nu kommer jag (kanske jobbar ett år först) flytta upp till Stockholm och gå en vidareutbildning inom makeupartist-området och även utbilda mig till hårstylist.

2. vilken bh storlek har du?

Svar: Enligt mig är det här en ganska ointressant fråga. Men eftersom ni fick fråga vad ni ville så: 75DD.

3. har du någon gång funderat på att bli modell, och hur lång är du?

Svar: Jag tror nog de flesta tjejerna någon gång har velat bli modell, precis som jag. Men jag har insett att jag har lite för kurvig kropp och att jag är för kort (jag är 164 cm) för modellyrket, så jag står hellre backstage och gör dessa pinnsmala modeller snygga istället!

4. Hur ser din drömkille ut? har du pojkvän?

Svar: Detta är nog en av de svåraste frågor att svara på. Men om jag verkligen ska drömma så är min drömkille lång, har mörkt halvlångt lite vågigt hår, han får väldigt gärna ha skäggstubb och vara sådär mörkt sexig. Kläderna är nog det viktigaste för mig. Och min drömkille har en egen stil och bryr sig inte ett skit om vad andra tycker om hans kläder. Han får gärna vara sådär snyggt trashig (och älska festivaler precis som jag ;)) Och nej, jag har ingen pojkvän.

5. ingen fråga kanske, men beskriv dej själv med tio ord!

Svar: Oj. En snäll, rolig, galen, smart tjej som har förjävligt tålamod.

6. Jag tycker väldigt mycket om dina texter och skulle väldigt gärna se fler av dem! gillar du att läsa också, eller bara skriva? och om du gör det, vad heter boken du läser nu och vad heter din favoritbok?

Svar: Åh, så glad jag blir! Jag är en period människa när det gäller att skriva. vissa perioder (som nu) skriver jag knappt något alls och ibland blir det hur mycket som helst, ha tålamod! Jag ÄLSKAR att läsa. Det är så avslappnande. Boken jag läser just nu är första Harry Potter boken (igen!!) på Engelska och min(a) favoritböcker är just Harry Potter & Sommarsystrar. Gillar även Pojken som kallades det - böckerna.

7. kan du inte visa mer outfit-bilder? ;P du har så fin stil ;)


Svar: Tack så otroligt mycket! Det ska komma fler outfitbilder, jag lovar er. Men nu på sommaren känns det som att jag strövar runt i samma kläder varje dag, och därför är det ändå inget kul att se på. Men jag ska försöka bättra mig!

8. hur mycket har du töjt på örat nu och hur mycket ska du töja? och vilken är din favorit respektive hatfärg?

Svar: Just nu är hålet 6 mm. Jag har tänkt töja 1 cm, alltså 4 mm till! Ska först hitta en snygg tunnel i rätt storlek, som är det jag strävar efter. Min favoritfärg måste jag nog säga är svart och jag avskyr rosa.

9. kan du inte suga va mig?

Svar: Jag vet tyvärr inte hur man suger va någon.

10. är det mycket plugg på stylist blankas?:) vad är de bästa resp. sämsta me sty? :9

Svar: Svaret på denna frågan är nog väldigt individuell, men om du frågar mig så tycker jag absolut inte att det är mycket plugg. Tror dock det kommer bli mer nu i tvåan. Det bästa med stylist är såklart att jag får sminka och hålla på med det jag tycker är roligast på lektionstid! det sämsta har ingenting med linjen att göra, men det är nog att jag måste läsa Religion (som jag hatar) nu i tvåan.

11. hejsan!

1. hur gammal var du när dina föräldrar skilde sig?

2. hur känns det/kändes det?

hoppas det inte är för jobbigt att svara på.


Svar: Jag var 13 år när mina föräldrar skilde sig, det var på hösten/vintern i 7:an. Då var det det värsta som kunde hända, men nu har jag ju insett att det inte var meningen att de skulle hålla ihop resten av livet. Jag tror alla självklart hellre vill att sina föräldrar ska vara tillsammans livet ut, om de är lyckliga tillsammans. Men om det händer, så får man bita i det sura äpplet och göra det bästa av situationen. Mina föräldrar har aldrig varit ovänner sen de skilde sig, vilket är väldigt skönt. Min mamma har gift om sig, och pappa är inte långt efter. Så det känns BRA! Hoppas du fick svaret du var ute efter :)

12. Vad är frihet för dej?

Svar: Frihet för mig är att inte vara beroende av någonting och att bada/simma naken.

13. Hur många & vilka festivaler har du varit på? hade varit kul om du började skriva mer om festivaler osv. som en liten nisch! kram från en liten hemlig festival-beundrare.

Svar: haha. Hejsan lilla hemliga festival-beundraren! Jag har varit på festival 4 gånger, 3 år i rad på Siesta och 1 gång på Hultsfred (RIP). Jag tycker det är otroligt roligt att skriva om festivaler, så absolut! Bara skriv om det är något speciellt du/ni vill att jag ska skriva om.

Kommentarer
Postat av: Johan von Siesta

Jag gillar svar på fråga 4a, det mesta passar så bra in!^^

Detta är definitivt roligt att läsa faktiskt, ska själv starta en ny blogg snart igen(Y).



Även svaret på fråga 11 var precis som jag skrivit det.. Även fast man inte vill det, så förstår man nu iallafall att jag ser hellre mina päron glada med någon annan än fortsätta vara tillsammans pga av barnen (oss).

Tråkigt att du inte kommer till Emmaboda Nellie.

Hade vatt kanon att träffa dig igen på riktigt!



Lycka till med allt snäckan!

/ (Lite av en Idol) Johan

2010-07-20 @ 17:31:55
Postat av: Anonym

Ursäka, men hur kommer det sig att du aldrig haft seriös pojkvän med ändå sex med många olika killar? Tycker du själv att det är ok att ha sex på fyllan, bestämma träff för att ha det eller skaffa kk? Tycker du själv inte att det blir billigt eller är rädd för att uppfattas som billig?

2010-07-21 @ 20:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0