EN VÄLDIGT SPECIELL PERSON

Jag vill berätta en sak för er; jag har aldrig varit så stolt över något eller någon som jag är just nu, i hela mitt liv. Jag har den turen, att få vara och ha en av världens bästa personer i min omgivning. Hon har varit vid min sida ända sedan jag föddes, och även om det har varit grymt mycket bråk och slagsmål så har jag insett att hon betyder väldigt, väldigt mycket för mig. Det är inte förrän nu, det senaste året, som jag verkligen har förstått. Förstått hur mycket jag behöver henne, hur mycket jag ser upp till henne och hur mycket vi har att ge varandra. Självklart pratar jag om en utav mina 4 storasystrar - Lina. Jag vill ge henne allt, och om det finns mer än det, så vill jag ge henne det också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0