JAG LYSSNAR PÅ [INGENTING] OCH MÅR SÅ HIMLA BRA

Mina nya älskare är [Ingenting] (skrattar varje gång man har med Ingenting i en mening; "Jag gillar Ingenting"). Deras musik är så enkel, så svår. Så vacker, så kristen. Så underbart bra. Så, så så.. fin. Innan jag säger att jag älskar killarna och vill gifta mig med deras instrument, så ska jag gå vidare och ge er min top 3 av deras låtar;

3. På tredje plats har vi en otroligt gullig låt som jämt slutar med att de säger; Du är satans högra hand.
2. På andra plats har vi en vacker låt som aldrig gjort mig besviken - Dina händer är fulla av blommor.
1. På första plats har vi deras allra bästa låt Hollywood Dreams. Från dej till mig. Tack från mig till dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0