SOLSYSTEM TILL NERVSYSTEM. 15 SEKUNDER AV ALLT.

Aldrig igen skulle någon få mig att känna sådär. Jag bestämde mig för att sluta leta, så jag inte skulle hitta det jag letade efter. Ändå drömmer jag om att plocka blommor tillsammans med dej. Jag vill hitta fler anledningar till att få se mer av din rygg, dra fingret längs mitten och kyssa försiktigt i nacken. Jag vill hitta fler anledningar till att få ringa dej, för din röst klingar så fint i min telefon.

Jag sa: Jag vill vara fin med dej. Du svarade: Det är du som gör mig fin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du skriver så jävla fint och bra, jag älskar det.

2010-11-15 @ 02:23:30
Postat av: c

du skriver så himla fint och bra, jag älskar det.

2010-11-15 @ 02:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0