HE TELLS YOU TO BE PATIENCE

'
Bon Iver kommer till Roskilde. Det fick min längtan till att åka dit att bli ännu starkare. Jag vill så
där jobbigt mycket åka dit och jag hoppas att de; antingen inte släpper så många bra band och gör det
okej att inte åka eller så hoppas jag helt enkelt att jag kommer ha råd att ta mig till Danskeland i sommar.
- Det senare alternativet låter som en plan.
'
Tänk er att stå där framför scenen. Kanske sista kvällen. Det är en fin sommarkväll, det är mörkt och luften
är ljum. Det blåser. Förhoppningsvis så står du i armarna, brevid, eller i samma publik som någon du älskar
eller kommer älska - och fullkomligt njuter över att du är på platsen. Njuter över att du finns.

Kommentarer
Postat av: Josephine

åk till danskeland! det blir fest!!!

2012-02-06 @ 22:37:57
URL: http://underblusenrut.blogspot.com/
Postat av: Josephine

asså, jag har min biljett säkrad, hur jag ska ha råd att leva där är en annan femma, haha. men det löser sig på nåt sätt, det måste det!!

2012-02-07 @ 11:07:36
URL: http://underblusenrut.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0